کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

لکه ی 1040 را رصد کنید

سلام این لکه هم تقریبا به بزرگی لکه ی 1038 است.در شمال شرقی خورشید.ابعاد واقعی این لکه 4 برابر زمین است.برای رصد ان می توانید از فیلتر های خورشیدی استفاده کنید(مثل مایلار)یا از روش غیر مستقیم استفاده کنید . یرای رصد ان به یک اپتیک احتیاج دارید و با چشم غیر مسلح نمی توانید ان را رصد کنید.وقت را هدر ندهید و از رصد این لکه استفاده کنید

رصد مستقیم با فیلتر:


رصد غیر مستقیم:

اگر سوالی هست در خدمتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
هومن 1388/10/21 ساعت 10:58 ب.ظ

هموطنان
نیروهای انقلاب دموکراتیک مردم ایران و ارتش بزرگ آزادی
از دود و دم ارتجاع رو به زوال نباید واهمه داشت. مرعوب تنوره کشیدن دیو ولایت نشوید. مانند مجاهدان اشرف ،درمنتهای شجاعت و دلاوری، « بیا بیا» بگویید.یعنی که اگر رژیم و نیروهای سرکوبگر آن قصد تهاجم و وحشیگری بیشتری دارند،بیا بیا، تا نشانت بدهیم..کلید پیروزی و اصل طلایی، دراین شرایط، حداکثرتهاجم است.
هم‌چنان‌که در قیام کبیر عاشورا دیدیم، رژیم ولایت حالا دیگر گرگ کاغذی است. به‌شرط این‌که در هر آرایش و حرکتی اصالت را به جمع بدهید. جمع، توان کوه دارد و فرد را حفظ و حراست می‌کند و با خود بالا می برد. اقشار مختلف مردم به‌ویژه کارگران و دهقانان را بیش از پیش به اعتراض و اعتصاب و مقاومت و به صفوف قیام و ارتش آزادی فرا بخوانید.
آهای بچه های اشرف نشان در تهران و شهرهای شعله ور ایران، ای کسانی‌که شعار می‌دهید «یا حجه بن الحسن! ریشه ظلمو بکن!»، گوش کنید:
زمان آن رسیده است که اسم خیابان مصدق را هم برگردانید. همان نام بزرگی که مردم در جریان انقلاب ضد سلطنتی گذاشته بودند. خمینی با دجالیت بر خیابان مصدق، نام ولی عصرگذاشت تا کسی نتواند خرده بگیرد. راهش اینست که هر کجا را خمینی به‌نام خودش نامگذاری کرده، ولی عصر بخوانید تا هم قائم منتظَر عنایت کند و لکة ننگ خمینی از دامن ایران و اسلام پاک شود، و هم، به‌رغم خمینی، راه و رسم پیشوای فقید نهضت ملی الگو و درس و شاخصی برای همة افراد و جریانهای سیاسی شود؛ الگوی دموکراسی و حاکمیت مردم، درس سازش ناپذیری، و شاخص ایستادگی بر سر حقوق ملت ایران.
رود خروشان خون شهیدان در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادی ایران ضامن پیروزی محتوم خلق ماست
مسعود رجوی
8 دی‌ماه 1388

http://www.shabahang2010.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد