کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

تصاویر تلسکوپ هابل بعد از تعمیر

تصاویر تلسکوپ هابل بعد از تعمیری که دو ماه پیش به وسیله ی شاتل اتلانتیس و هفت فضانورد روی ان انجام گرفت منتشر شدند.این تصاویر قدرت واقعی هابل را نشان می دهندبرای مشاهده ی بقیه به ادامه ی مطلب بروید...


...................................................................

......................................................................

............................................................

نظرات 3 + ارسال نظر

از اینکه نرم افزار سایدرالیس رو برام فرستادید ممنونم.
راستی به نظر شما چه کار کنیم تا بازدید کننده های وبلاگ افزایش یابند؟نظرتون رو در بخش نظرات یکی از مطالب وبلاگم بیان کنید.

سلام.چشم میام میگم

من هم قصد دارم یه بخش تحت عنوان نرم افزار تو وبلاگم راه اندازی کنم که هر ماه ۳ الی ۴ تا نرم افزار خوب برا دانلود بذارم.من به فکر فروشگاه هم هستم ولی نمیدونم چی بفروشم!

عالیه.فکر می کنم تاثیر داششته باشه.برای فروشگاه هم می تونید از اسمان شب کمک بگیرید و از طرف اون بفروشیدُخودمم بهش فکر کردم.

المیرا 1388/06/26 ساعت 02:42 ب.ظ http://e-institute.blogfa.com

به نام خدا
سلام
من دانش آموز هستم و به ریاضیات و نجوم علاقه دارم
میشه سایت یا وبلاگی رو معرفی کنین که اونجا درباره نجوم در حد ابتدایی بخونم؟؟
ممنون

سلام.تبریک می گم خوش امدید.حتما به اینجا ها سر بزنید:
astrotalk.ir
nightsky.ir
nojum.ir
این سایت ها زیادن ولی تالار های گفت و گو بسیار مناسبند و شما امکان پرسش سوالاتتون رو در هر سطحی دارید:
astrotalk.ir
متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد