کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

برنامه ی باشگاه نجوم تهران در شهریور ماه


باشگاه نجوم تهران

اشگاه ستاره شناسی ایران بر طبق روال گذشته در برخی از شهرها برگزار خواهد شد. در ادامه‌ی خبر موضوع و زمان برنامه را مشاهده خواهید کرد....

باشگاه نجوم شهریور، چهارشنبه 25 شهریور ماه 1388 از ساعت 16 الی 18 در فرهنگسرای قانون (ابن سینا) برگزار خواهد شد. شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 




قرآن وسرود

 

16:00

16:05

اخبار، تحلیل مهمترین رخداد‌های نجومی ماه

احسان مهرجو

16:05

16:25

هنر نجومی

فرشاد افشار فرد

16:25

16:45

اسلاید شو

گروه تصویر روز نجوم

16:45

16:50

رقابت رصدی صوفی

امین جمشیدی

16:50

17:10

دور دنیا با دوربین تفرشی

بابک امین تفرشی

17:10

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزین 1388/06/25 ساعت 09:40 ب.ظ http://tehranclub.ir

سلام
مرسی خبر ما رو گذاشتید. فقط یه نکنه! ما باشگاه نجوم هستیم و خاص ستاره شناسی نیستیم
موفق باشی
راستی خواستیم به خاطر کاراتون تو فروم آسترو تاک تشکر کنم

سلام اقای گل محمدی.خواهش می کنم باشگاه ستاره شناسی هم اصلاح کردم.
این چه حرفیه وظیفه هستش.
خیلی خوشحال شدم اینجا سر زدید.
این رو هم اضافه کنم که من الان مشهد هستم و اگر نه حتما برای باشگاه میومدمُو الان برنامه ی باشگاه نجوم مشهد رو رفتم که گزارشش رو به زودی می نویسم.
بازم متشکرم.موفق باشید
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد